ul. Roosevelta 17 | 90-056 Łódź | tel. 42 636 68 38 | tel./fax 42 636 06 19 | e-mail: kontakt@dom-literatury.pl

Nadchodzące wydarzenia

20.11.2018

godz. 18:00

Kabaret Bi-Ba-Bo

spektakl muzyczny


22.11.2018

godz. 20:00

Koncert Jazzowego Chóru Wytwórni

Jazzowy Chór Wytwórni zaprasza na koncert w łódzkim Domu Literatury, podczas którego zaprezentujemy utwory z naszej […]


23.11.2018

godz. 18:00

Moja Piaf – wystawa i spektakl Śpiewające obrazy

Serdecznie zapraszamy na wystawę „Moja Piaf” – Galeria L, Dom Literatury, Łódź, ul. Roosevelta 17. Wystawa […]


24.11.2018

godz. 18:00

Koncert charytatywny dla Stasia

24 listopada w Domu Literatury odbędzie się charytatywny koncert dla małego Stasia (https://www.facebook.com/StasWielkieSerce/). Wystąpią zespoły z […]


27.11.2018

godz. 19:00

TADAM – Teatr Improwizacji

wstęp 5 zł


Funkcje i kompetencje

Pracą Domu Literatury w Łodzi kieruje dyrektor. Swoje zadania dyrektor wykonuje przy pomocy głównego księgowego, kierowników działów i samodzielnych stanowisk.

Dyrektor jest zwierzchnikiem służbowym wszystkich zatrudnionych pracowników, a ponadto:
– organizuje i koordynuje działalność Domu Literatury,
– reprezentuje Dom Literatury na zewnątrz,
– odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie Domu Literatury, wykonywanie zadań statutowych oraz właściwe gospodarowanie powierzonym majątkiem i finansami,
– nadzoruje i zatwierdza roczny plan działalności placówki,
– jest uprawniony do dokonywania samodzielnie czynności prawnych w imieniu Domu Literatury, w tym także czynności pracodawcy w rozumieniu Kodeksu pracy.

Główny księgowy kieruje działem Księgowości, sprawuje nadzór nad gospodarką i dyscypliną finansów publicznych Domu Literatury w Łodzi.

Kierownicy komórek organizacyjnych kierują, nadzorują i kontrolują pracę podległych im komórek organizacyjnych, ponoszą odpowiedzialność za terminowe i zgodne pod względem formalnym i rzeczowym wykonywanie zadań wynikających z zakresu obowiązków i odpowiedzialności oraz za skutki prawne sporządzonych i podpisywanych przez siebie dokumentów i podejmowanych decyzji..