ul. Roosevelta 17 | 90-056 Łódź | tel. 42 636 68 38 | tel./fax 42 636 06 19 | e-mail: kontakt@dom-literatury.pl

Nadchodzące wydarzenia

21.01.2019

godz. 17:30

SPOTKANIE KLUBU FANTASTYKI LOGRUS

SPOTKANIE KLUBU FANTASTYKI LOGRUS 21.01. (pon.)godz. 17.30


24.01.2019

godz. 19:00

KAWIARNIA LITERACKA – Spotkanie z twórczością ks. Janusza Pasierba

KAWIARNIA LITERACKA Spotkanie z twórczością ks. Janusza Pasierba Udział wezmą: Maria Wilczek – opiekunka spuścizny literackiej […]


25.01.2019

godz. 18:00

Warsztaty Literackie

Warsztaty Literackie Prowadzenie: Rafał Gawin 25.01.(pt.)godz.18.00


25.01.2019

godz. 18:00

PIĄTKOWA MILONGA

PIĄTKOWA MILONGA (bilety: 10,- zł) Prowadzenie: Zofia Walczak 25.01.(pt.)godz.18.00


28.01.2019

godz. 17:30

SPOTKANIE KLUBU FANTASTYKI LOGRUS

SPOTKANIE KLUBU FANTASTYKI LOGRUS 28.01.(pon.)godz.17.30


Funkcje i kompetencje

Pracą Domu Literatury w Łodzi kieruje dyrektor. Swoje zadania dyrektor wykonuje przy pomocy głównego księgowego, kierowników działów i samodzielnych stanowisk.

Dyrektor jest zwierzchnikiem służbowym wszystkich zatrudnionych pracowników, a ponadto:
– organizuje i koordynuje działalność Domu Literatury,
– reprezentuje Dom Literatury na zewnątrz,
– odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie Domu Literatury, wykonywanie zadań statutowych oraz właściwe gospodarowanie powierzonym majątkiem i finansami,
– nadzoruje i zatwierdza roczny plan działalności placówki,
– jest uprawniony do dokonywania samodzielnie czynności prawnych w imieniu Domu Literatury, w tym także czynności pracodawcy w rozumieniu Kodeksu pracy.

Główny księgowy kieruje działem Księgowości, sprawuje nadzór nad gospodarką i dyscypliną finansów publicznych Domu Literatury w Łodzi.

Kierownicy komórek organizacyjnych kierują, nadzorują i kontrolują pracę podległych im komórek organizacyjnych, ponoszą odpowiedzialność za terminowe i zgodne pod względem formalnym i rzeczowym wykonywanie zadań wynikających z zakresu obowiązków i odpowiedzialności oraz za skutki prawne sporządzonych i podpisywanych przez siebie dokumentów i podejmowanych decyzji..